6 клас



Дорогі учні! Матеріал, який розташований на сторінці “Дистанційне навчання”, допоможе вам краще підготуватися до уроку, ліквідувати прогалини з предмету, поглибить ваші знання додатковою інформацією з теми, дасть змогу орієнтуватися в пошуковій системі Інтернет, забезпечить комфортні умови для виконання домашніх та творчих завдань. Дистанційне навчання покликане допомогти Вам в глобальному освітньому просторі, зробити навчання цікавим, приємним, творчим, безстресовим. Всі питання, які виникнуть у Вас під час підготовки, Ви можете задавати у коментарях. Спробую дуже оперативно на них відповідати. Успішного Вам навчання!!!


 Вивчаємо творчість Роберта Бернса Ознайомтесь із біографією Роберта Бернса.

Вірш «Моє серце в верховині» вивчіть напам’ять !!!
До 25.03

Добрий день! Опрацюйте подані картки . 
Розв'яжіть кросворд, відповіді запишіть у зошит. До 01.04. 
Будьте здорові!!!

Добрий день, шестикласники,  зайдіть, будь ласка, на головну сторінку, перегляньте експрес-урок "Дж. Родарі "Листівки з видами міст". 

До 08.04. Ознайомтесь із життям і творчістю Дж. Родарі та прочитайте вірш "Листівки з видами міст".
Виконайте письмово в зошитах завдання на картках.
Будьте здорові!!!







15.04.
 Добрий день. Продовжуємо працювати дистанційно. Тема уроку: "Рей Дуглас Бредбері (1920 - 2012). "Усмішка". Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні "Усмішка". (запишіть у зошит)
Виконайте такі завдання:
1. Познайомтесь із життям і творчістю Р. Д. Бредбері, опрацювавши статтю підручника.
2. Перейдіть на головну сторінку блогу та перегляньте експрес - урок "Рей Бредбері".
2. Прочитайте оповідання "Усмішка".
3. Усно опрацюйте запитання після твору.
4. Письмово зхарактеризуйте образ Тома. Зверніть увагу на те, яким Том був на початку оповідання , а яким в кінці. 
Завдання необхідно виконати до 22.04. Письмові - зішліть мені в особисті повідомлення. Будьте активними.

23.04
Тема уроку : Р. Шеклі (1928-2005) "Запах думок". Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму
Завдання
1. Давайте узагальнемо свої знання з попередньої теми за допомогою карток:



2. Сьогодні ми познайомимось ще з одним письменником-фантастом Р. Шеклі. 
Перейдіть на головну сторінку і прослухайте експрес-урок "Р. Шеклі "
3. Прочитайте статтю підручника Р. Шеклі
4. Уважно прочитайте оповідання "Запах думок". Складіть план твору. Надішліть у приват до наступного уроку.

30.04
Тема уроку: "Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства
Завдання
1. Давайте згадаємо зміст оповідання. Перегляньте буктрейлер, перейшовши за посиланням
https://youtu.be/QGf_psTPusg
2. Перейдіть на головну сторінку блогу і попрацюйте на експрес-уроці "Р. Шеклі "Запах думок"
3. На домашнє завдання - літературний диктант

Літературний диктант

Роберт Шеклі. Оповідання «Запах думок»

1. Де і коли народився Р.Шеклі?

2. Назвіть найвідоміші твори Р.Шеклі.

3. Назви ім’я головного героя оповідання «Запах думок».

4. Що трапилося з героєм твору під час одного з польотів?

5. На яку планету приземлився пошто літ?

6. Чим звірі невідомої планети здивували пілота?

7. Яких звірів зустрів поштар на новій планеті?

8. Як звірі спілкувалися між собою?

9. Чому героєві важко було навіювати думки звірям?

10. Що влаштував пілот на планеті заради свого порятунку?

11. Чому на тілі головного героя не було опіків?

12. Яка головна думка оповідання «Запах думок»?

                                               
                                        07.05
   Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом
Тема уроку: Астрід Анна Емілія Ліндгрен "Міо, мій Міо". Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах
Завдання:
1. Перейдіть за посиланням та перегляньте експрес-урок про життя і творчість шведської письменниці Астрід Ліндгрен https://youtu.be/9kOZx0_l-DQ

2. Прочитати:

ознайомитись з біографією А.Лідгренн, прочитавши статтю підручника;

читати повість-казку "Міо, мій Міо" повністю;

читати повість-казку "Міо, мій Міо" скорочено.

3. Переглянути відео:

про таємниці життя письменниці дивитися


художній фільм "Міо, мій Міо" дивитися

пригадай зміст "Міо, мій Міо" скорочено

4. Для перевірки знань:

розподіли твердження на "Правильні" і "Хибні" виконати
упізнай героя твору за цитататою  виконати

Виконайте тест, результат надішліть 

14.05
Тема уроку: "Міо, мій Міо". Образи головних героїв. Перемога добра над злом
Завдання
1.  Уважно опрацюйте поданий матеріал

2.Перевірте свої знання та виконайте кросворд https://learningapps.org/display?v=ponrf554519
3. Домашнє завдання 
Підготуйтесь до контрольної роботи з тем: Образ майбутнього в літературі  
(Р. Д. Бредбері "Усмішка", Р.Шеклі "Запах думок") та Сучасна література (А. Ліндгрен "Міо, мій МіО"). Повторіть теорію літератури


21.05

Контрольна робота
Образ майбутнього в літературі. Сучасна література

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (6 б.)
1. Рей Бредбері «Усмішка».                                                  
Дія оповідання відбувається:
А) 2034 р.;
Б) 2060 р.;
В) 2001 р.;
Г) 2061 р.
2. Для чого зібралася черга на міській площі о п’ятій ранку?
А) щоб плювати в картину;
Б) щоб спалити книжки;
В) щоб роздерти картину;
Г) щоб розтрощити автомобілі.
3. Більш за все люди ненавиділи:
А) війну;
Б) свята;
В) минуле;
Г) мистецтво.
Астрід Ліндґрен «Міо, мій Міо»
4. Ім’я Міо до зустрічі з татом-королем:
А) Сікстен;
Б) Буссе;
В) Едль;
Г) Лундін.
5. Що допомогло Міо та Юм-Юму в печері?
А) сопілка;
Б) ріжок;
В) дзеркало;
Г) невидимий плащ.
6. За допомогою чого Міо міг побороти лицаря Като?
А) чарівних слів;
Б) стріл, що розтинають камінь;
В) плаща-невидимки;
Г) меча, який розтинає камінь.

Встановлення відповідності (1 б.)
7. Встановити відповідність між письменником/письменницею та його/її характеристикою:

1. Рей Бредбері
2. Роберт Шеклі
3. Астрід Ліндґрен
4. Крістіне Нестлінґер

А. Австрійська дитяча письменниця та художниця. В її персонажах читачі можуть впізнати самих себе такими, якими вони є в звичайному житті.
Б. Казкарка зі Швеції, яка не хотіла писати твори для дорослих: «Я волію писати для читачів, здатних творити дива. А дива творять діти, коли читають книжки».
В. Автор оповідань, який писав у жанрі наукової фантастики, найнеобхіднішим винаходом для людства вважав людське серце.
Г. Природжений мрійник, входив в об’єднання молодих авторів «Ліга наукових фантастів», писав твори про майбутнє сучасної цивілізації та його можливі загрози.
Відкриті питання та завдання
8. Складіть сюжетний ланцюжок твору Роберта Шеклі «Запах думок». (1 б.)
9. Що таке конфлікт? (0,5 б.)
10. Що таке наукова фантастика? (0,5 б.)
Високий рівень (3 б.)
Напишіть міні-твір на одну із тем:
1.     Яка людина, на думку Р.Бредбері (оповідання «Усмішка»), здатна змінити цивілізацію?
2.     Над якими проблемами заставляє нас задуматися казка-повість А.Ліндгрен «Міо, мій Міо»?





                                    

2 коментарі: