Виконайте вправи:
1. Розшифруйте ланцюжок "дочка - лялька жінка - людина-борець"
2. Закінчіть речення: Сімейне щастя в родині Хельмерів, на мою думку, не склалося тому, що...
Добрий день! 9 клас, пропоную вам опитувальник для перевірки знань змісту драми Г. Ібсена "Ляльковий дім". Це дасть вам можливість закріпити свої знання .
На головній сторінці блогу перегляньте буктрейлер "Г. Ібсен "Ляльковий дім"
Будьте здорові!
Добрий день! Продовжуємо працювати!
Перегляньте експрес -урок "Чи варто порушувати закон?" (За драмою Г. Ібсена "Ляльковий дім"), перейшовши на головну сторінку.
До 08.04. Познайомтесь із творчістю Б. Шоу, опрацювавши статтю підручника.
Складіть анкету письменника в зошиті.
Прочитайте п'єсу Б. Шоу "Пігмаліон"
08. о4. Добрий день. Продовжуємо працювати. Тема уроку: Б. Шоу "Пігмаліон". Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї "одухотворення" людини й життя засобами мистецтва. (запишіть у зошит)
Виконайте завдання
1. Перейдіть на головну сторінку та перегляньте експрес- урок " Б. Шоу "Пігмаліон"(старіші публікації)
2. Схарактеризуйте письмово образ Елайзи. Розділіть сторінку зошита на дві частини: Елайза до "перевтілення" і після. Випишіть цитати з тексту, які характеризують героїню. Виконані завдання зішліть мені в приват. Будьте активними!
15. 04. Виконайте завдання письмово.
Зішліть у приват до 22. 04
24.04
Добрий день! Сьогодні у нас контрольна робота.
Виконуємо і надсилаємо в приват до 13.00
Контрольна робота за
темою
«Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ –
початку ХХ століття
Початковий і середній рівні (кожна правильна
відповідь — 1 бал, усього — 6 балів)
1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім»
Нора скоїла такий злочин:
а) підробила підпис на документі; б) витратила велику
суму із сімейного бюджету;
в) без дозволу продала будинок батька; г) зрадила чоловіка.
2. На початку твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон»
квіткарка Еліза відзначалася:
а) жахливою вимовою; б) потворною зовнішністю;
в) шахраюванням; г) легковажною поведінкою.
3. Наприкінці п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім»
Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що:
а) вважав її хворою; б) був упевнений: брехливі
матері виховують злочинців;
в) мав для цього цілий штат няньок; г) бажав, аби вона
більше уваги приділяла собі.
4. Героїня трагікомедії Дж. Б. Шоу «Пігмаліон»
Еліза поскаржилася на чоловіків-експериментаторів:
а) місіс Пірс; б) матері Гіггінса; в) своєму батькові; г) матері Пікерінга.
5. У драмі Г. Ібсена «Ляльковий дім» Крогстад
вирішив шантажувати Нору тому, що:
а) заздрив багатим та успішним; б) прагнув
помститися Норі за її неувагу до нього;
в) намагався розбагатіти; г) мав утримувати власних
дітей.
6. Наприкінці п’єси Дж. Б. Шоу «Пігмаліон»
Еліза вирішила займатися:
а) філологією; б) флористикою; в) рекламою; г) торгівлею.
Достатній рівень (3 бали)
7. Схарактеризуйте «нову» та «стару» драми.
Порівняйте їх.
Високий
рівень (3 бали)
8. Виконайте одне із завдань (за вибором) , (3бали):
а) Доведіть або спростуйте твердження:
«Різниця між леді й квіткаркою полягає не в тому, як вона поводиться, а як до
неї ставляться», проведіть паралелі із сучасністю;
б) продовжте історію Нори — героїні драми Г.
Ібсена «Ляльковий дім».
в) Доведіть, що Б. Шоу у своїй комедії надає
величезного значення ролі освіти в житті людини. Поясніть цю думку на прикладі образу Елізи.
08.05
Тема уроку: Шолом-Алейхем "Тев'є-молочар".Образна система повісті"Тев'є-молочар". Філософські проблеми. Народний гумор. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва
Ознайомтесь з таблицею
«Головні та другорядні герої твору»
Домашнє завдання
1. Прочитайте повість
2. Перевірте свої знання, виконавши тест. Результат надішліть у приват
Запитання 1
08.05
Тема уроку: Шолом-Алейхем "Тев'є-молочар".Образна система повісті"Тев'є-молочар". Філософські проблеми. Народний гумор. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва
Ознайомтесь з таблицею
«Головні та другорядні герої твору»
Головні та другорядні герої твору Головні герої
| |
Тев’є
|
Працьовитий, комунікабельний, глибоко віруюча людина, любить з будь-якого приводу цитувати Святе Письмо, філософ, має почуття гумору, мудрий, вміє прощати, щиро вболіває за долю своїх дітей
|
Автор (Шолом-Алейхем.)
|
Мудрий, співчутливий, спостережливий, має почуття гумору Другорядні герої
|
Голда
|
Турботлива, любляча, вважає за щастя заможне життя, а не шлюб у любові; дуже релігійна, тому не може простити Хаві її зраду вірі. Голда помирає, так і не змирившись із загибеллю Шпринці
|
Цейтл
|
Відмовляє заможному залицяльникові, не хоче багатства: вона готова їсти раз на три дні, але вийти за коханого. Жінка щаслива з чоловіком, хоча живуть вони злиденно. Після смерті чоловіка Цейтл разом з дітьми повертається до батька
|
Годл
|
Закохалася у бідного студента, що навчав грамоти дітей Тев’є. Молоді справляють тихе весілля, після чого Перчик відразу їде. Незабаром і Годл вирушає за чоловіком: він перебуває на засланні за революційну діяльність
|
Хава
|
Хава закохалася в представника іншої віри. Батько попереджає доньку, щоб вона трималася від православного писаря подалі, адже у Священному Писанні сказано, що кожен повинен шукати собі рівню. Хава не згодна: люди самі поділили себе на євреїв і неєвреїв, багатих і жебраків. Заради коханого Хава змінює віру
|
Шпринця
|
Шпринця закохується у сина багатої вдови Арончика. Рідні хлопця роблять все, щоб розлучити молодих, підштовхнувши нещасну дівчину до самогубства
|
Бейлка
|
П’ята, найкрасивіша, дочка Тев’є, вибирає багатого жениха, підрядника, хоча не любить його. Тев’є намагається відмовити дочку виходити заміж за розрахунком, але Бейлка каже, що зараз інші часи і треба думати про себе. Проте дівчина дуже нещаслива у шлюбі, ллє сльози й до, і після весілля
|
Домашнє завдання
1. Прочитайте повість
2. Перевірте свої знання, виконавши тест. Результат надішліть у приват
Запитання 1
Від чийого імені йдеться розповідь?
варіанти відповідей
автора
Голди
Тев’є
Запитання 2
Як Тев’є заробляв гроші, коли був
бідним?
варіанти відповідей
возив людей до
Єгупця
возив колоди з
лісу на вокзал
працював на
будівництві
Запитання 3
Кого зустрів у лісі Тев’є?
варіанти відповідей
двох жінок
старця
ведмедя
Запитання 4
Що робили жінки в лісі?
варіанти відповідей
збирали гриби
збирали
лікарські трави
пішли подихати
повітрям і заблудилися
Запитання 5
Що поросили жінки у Тев’є?
варіанти відповідей
показати дорогу
додому
завезти їх у
Бойберик
перевезти через
міст
Запитання 6
Хто були ті жінки?
варіанти відповідей
дружина і мати багатія
мандрівниці
селянки
Запитання 7
Яку винагороду попросив Тев’є за свою
допомогу?
варіанти відповідей
карбованця
два карбованці
троячку
Запитання 8
Як віддячила від себе врятована жінка?
варіанти відповідей
поцілувала
дала корову
одне бажання
Запитання 9
Скільки грошей отримав Тев’є?
варіанти відповідей
37 карбованців
35 карбованців
27 карбованців
Запитання 10
Що придбали на отримані гроші Тев’є з
дружиною?
варіанти відповідей
пару коней
корову
давали в борг під відсотки
Запитання 11
Кому розповів свою історію Тев’є –
молочар?
варіанти відповідей
своїм дітям
сусідам
Шолому-Алейхему
Запитання 12
За жанром твір – це…
варіанти відповідей
повість
оповідання
казка
15.05
Тема уроку: Ерік Вольф Сігел (1937 - 2010). "Історія одного кохання". Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі
1. Перейдіть на головну сторінку та перегляньте експрес-урок
"Е.Сігел"
2. На головній сторінці є буктрейлер"Історія одного кохання", подивіться
3. Прочитайте повість "Історія одного кохання" , виконайте тест та надішліть результат
15.05
Тема уроку: Ерік Вольф Сігел (1937 - 2010). "Історія одного кохання". Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі
1. Перейдіть на головну сторінку та перегляньте експрес-урок
"Е.Сігел"
2. На головній сторінці є буктрейлер"Історія одного кохання", подивіться
3. Прочитайте повість "Історія одного кохання" , виконайте тест та надішліть результат
Запитання 1
Е. Сігел володів мовами
Запитання 2
Е. Сігел за фахом був
Запитання 3
Кар'єра сценариста Е. Сігела почалася з
Запитання 4
Студент Гарвардського коледжу Олівер вивчав
Запитання 5
Оберіть кілька правильних відповідей.
Стиль твору "Історія одного кохання" характеризується
Запитання 6
Хто з героїв сказав: "Батькова любов - це особлива, рідкісна любов."
Запитання 7
У бібліотеці Олівер попросив
Запитання 8
Дженні вивчала в коледжі
Запитання 9
Батько Дженні забороняв дочці
Запитання 10
Тривалі поїздки автобусом дали Дженні змогу перечитати
Запитання 11
Після закінчення курсу Олівер отримав роботу
Запитання 12
Музику до фільму "Історія одного кохання" написав
а є відповіді?
ВідповістиВидалити