9 клас

Шановні дев'ятикласники, сподіваюсь ви прочитали п'єсу Г.Ібсена "Ляльковий дім"? Опрацюйте завдання і запитання після твору (усно)
 Виконайте вправи: 
 1. Розшифруйте ланцюжок "дочка - лялька жінка - людина-борець" 
 2. Закінчіть речення: Сімейне щастя в родині Хельмерів, на мою думку, не склалося тому, що...

 Добрий день! 9 клас, пропоную вам опитувальник для перевірки знань змісту драми Г. Ібсена "Ляльковий дім". Це дасть вам можливість закріпити свої знання . 
На головній сторінці блогу перегляньте буктрейлер "Г. Ібсен "Ляльковий дім"
Будьте здорові!


Добрий день! Продовжуємо працювати! 
Перегляньте експрес -урок "Чи варто порушувати закон?" (За драмою     Г. Ібсена "Ляльковий дім"), перейшовши на головну сторінку.
До 08.04.   Познайомтесь із творчістю Б. Шоу, опрацювавши статтю підручника. 
Складіть анкету письменника в зошиті.
Прочитайте п'єсу Б. Шоу "Пігмаліон"

08. о4. Добрий день. Продовжуємо працювати. Тема уроку:                 Б. Шоу "Пігмаліон". Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї "одухотворення" людини й життя засобами мистецтва. (запишіть у зошит)
Виконайте завдання
1. Перейдіть на головну сторінку та перегляньте експрес- урок " Б. Шоу "Пігмаліон"(старіші публікації)
2. Схарактеризуйте письмово образ Елайзи. Розділіть сторінку зошита на дві частини: Елайза до "перевтілення" і після. Випишіть цитати з тексту, які характеризують героїню. Виконані завдання зішліть мені в приват. Будьте активними!

15. 04. Виконайте завдання письмово. 
Зішліть у приват до 22. 04


24.04
Добрий день! Сьогодні у нас контрольна робота. 
Виконуємо і надсилаємо в приват до 13.00
                      Контрольна  робота за темою
 «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ – початку ХХ століття

Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів)
1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин:
а) підробила підпис на документі; б) витратила велику суму із сімейного бюджету;
в) без дозволу продала будинок батька; г) зрадила чоловіка.
2. На початку твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася:
а) жахливою вимовою; б) потворною зовнішністю;
в) шахраюванням; г) легковажною поведінкою.
3. Наприкінці п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що:
а) вважав її хворою; б) був упевнений: брехливі матері виховують злочинців;
в) мав для цього цілий штат няньок; г) бажав, аби вона більше уваги приділяла собі.
4. Героїня трагікомедії Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза поскаржилася на чоловіків-експериментаторів:
а) місіс Пірс; б) матері Гіггінса; в) своєму батькові; г) матері Пікерінга.
5. У драмі Г. Ібсена «Ляльковий дім» Крогстад вирішив шантажувати Нору тому, що:
а) заздрив багатим та успішним; б) прагнув помститися Норі за її неувагу до нього;
в) намагався розбагатіти; г) мав утримувати власних дітей.
6. Наприкінці п’єси Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза вирішила займатися:
а) філологією; б) флористикою; в) рекламою; г) торгівлею.
Достатній рівень (3 бали)
7. Схарактеризуйте «нову» та «стару» драми. Порівняйте їх.
 Високий рівень (3 бали)
8. Виконайте одне із завдань (за вибором) , (3бали):
а) Доведіть або спростуйте твердження: «Різниця між леді й квіткаркою полягає не в тому, як вона поводиться, а як до неї ставляться», проведіть паралелі із сучасністю;
б) продовжте історію Нори — героїні драми Г. Ібсена «Ляльковий дім».
в) Доведіть, що Б. Шоу у своїй комедії надає величезного значення ролі освіти в житті людини. Поясніть цю думку на прикладі образу Елізи.

08.05
Тема уроку: Шолом-Алейхем "Тев'є-молочар".Образна система повісті"Тев'є-молочар". Філософські проблеми. Народний гумор. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва
 Ознайомтесь з таблицею
«Головні та другорядні герої твору»


Головні та другорядні герої твору Головні герої
Тев’є
Працьовитий, комунікабельний, глибоко віруюча людина, любить з будь-якого приводу цитувати Святе Письмо, філософ, має почуття гумору, мудрий, вміє прощати, щиро вболіває за долю своїх дітей
Автор (Шолом-Алейхем.)
Мудрий, співчутливий, спостережливий, має почуття гумору Другорядні герої
Голда
Турботлива, любляча, вважає за щастя заможне життя, а не шлюб у любові; дуже релігійна, тому не може простити Хаві її зраду вірі. Голда помирає, так і не змирившись із загибеллю Шпринці
Цейтл
Відмовляє заможному залицяльникові, не хоче багатства: вона готова їсти раз на три дні, але вийти за коханого. Жінка щаслива з чоловіком, хоча живуть вони злиденно. Після смерті чоловіка Цейтл разом з дітьми повертається до батька
Годл
Закохалася у бідного студента, що навчав грамоти дітей Тев’є. Молоді справляють тихе весілля, після чого Перчик відразу їде. Незабаром і Годл вирушає за чоловіком: він перебуває на засланні за революційну діяльність
Хава
Хава закохалася в представника іншої віри. Батько попереджає доньку, щоб вона трималася від православного писаря подалі, адже у Священному Писанні сказано, що кожен повинен шукати собі рівню. Хава не згодна: люди самі поділили себе на євреїв і неєвреїв, багатих і жебраків. Заради коханого Хава змінює віру
Шпринця
Шпринця закохується у сина багатої вдови Арончика. Рідні хлопця роблять все, щоб розлучити молодих, підштовхнувши нещасну дівчину до самогубства
Бейлка
П’ята, найкрасивіша, дочка Тев’є, вибирає багатого жениха, підрядника, хоча не любить його. Тев’є намагається відмовити дочку виходити заміж за розрахунком, але Бейлка каже, що зараз інші часи і треба думати про себе. Проте дівчина дуже нещаслива у шлюбі, ллє сльози й до, і після весілля



Домашнє завдання
1. Прочитайте повість
2. Перевірте свої знання, виконавши тест. Результат надішліть у приват

Запитання 1


Від чийого імені йдеться розповідь?
варіанти відповідей 
автора
 Голди

Тев’є

Запитання 2
Як Тев’є заробляв гроші, коли був бідним?
варіанти відповідей
 возив людей до Єгупця

 возив колоди з лісу на вокзал

 працював на будівництві
Запитання 3
Кого зустрів у лісі Тев’є?
варіанти відповідей
 двох жінок

 старця

 ведмедя

Запитання 4
Що робили жінки в лісі?
варіанти відповідей
 збирали гриби

 збирали лікарські трави

 пішли подихати повітрям і заблудилися

Запитання 5
Що поросили жінки у Тев’є?
варіанти відповідей
 показати дорогу додому

 завезти їх у Бойберик

 перевезти через міст

Запитання 6
Хто були ті жінки?
варіанти відповідей
дружина і мати багатія

мандрівниці

 селянки

Запитання 7
Яку винагороду попросив Тев’є за свою допомогу?
варіанти відповідей

карбованця


два карбованці


троячку
Запитання 8
Як віддячила від себе врятована жінка?
варіанти відповідей

поцілувала


дала корову


одне бажання
Запитання 9
Скільки грошей отримав Тев’є?
варіанти відповідей

37 карбованців


35 карбованців


27 карбованців
Запитання 10
Що придбали на отримані гроші Тев’є з дружиною?
варіанти відповідей

пару коней


корову


давали в борг під відсотки
Запитання 11
Кому розповів свою історію Тев’є – молочар?
варіанти відповідей

своїм дітям


сусідам


Шолому-Алейхему
Запитання 12
За жанром твір – це…
варіанти відповідей

повість


оповідання


казка



15.05
Тема уроку:  Ерік Вольф Сігел (1937 - 2010). "Історія одного кохання". Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі
1. Перейдіть на головну сторінку та перегляньте експрес-урок
"Е.Сігел"
2. На головній сторінці є буктрейлер"Історія одного кохання", подивіться
3. Прочитайте повість "Історія одного кохання" , виконайте тест та надішліть результат
Запитання 1
Е. Сігел володів мовами
варіанти відповідей

латинською, іврит, китайською


французькою, давньогрецькою, іврит


німецькою, французькою, італійською


давньогрецькою, іврит, польською
Запитання 2
Е. Сігел за фахом був
варіанти відповідей

професор-філолог


професор-біолог


професор-теолог


професор-антрополог
Запитання 3
Кар'єра сценариста Е. Сігела почалася з
варіанти відповідей

мюзиклу "Іліада"


сценарію фільму "Жовтий підводний човен"


сценарію "Історії одного кохання"


твору "Чоловік, жінка й дитина"
Запитання 4
Студент Гарвардського коледжу Олівер вивчав
варіанти відповідей

біологію


хімію


античну літературу


юриспруденцію
Запитання 5
Оберіть кілька правильних відповідей.
Стиль твору "Історія одного кохання" характеризується
варіанти відповідей

каталогізацією


фрагментарністю


тонкою іронією


стилістичною складністю
Запитання 6
Хто з героїв сказав: "Батькова любов - це особлива, рідкісна любов."
варіанти відповідей

Дженні


Елісон Форбс


Олівер Берретті ІІІ


Філ Кавіллері
Запитання 7
У бібліотеці Олівер попросив
варіанти відповідей

"Пізнє Середньовіччя"


"Пізнє Відродження"


"Раннє Середньовіччя"


"Раннє Відродження"
Запитання 8
Дженні вивчала в коледжі
варіанти відповідей

країнознавство


мистецтвознавство


релігієзнавство


кіномистецтво
Запитання 9
Батько Дженні забороняв дочці
варіанти відповідей

виходити заміж


переїхати в Париж


сідати за кермо автомобіля


народжувати дитину
Запитання 10
Тривалі поїздки автобусом дали Дженні змогу перечитати
варіанти відповідей

Шекспіра


Пруста


Уїтмена


Пуччіні
Запитання 11
Після закінчення курсу Олівер отримав роботу
варіанти відповідей

банкіра


пекаря


викладача


адвоката

Запитання 12
Музику до фільму "Історія одного кохання" написав
варіанти відповідей

Френсіс Лей


Шопен


"Бітлз"

          

Боб Ділан

Готуйтесь до контрольної роботи!!!

22.05

Контрольна робота
Література ХХ – ХХІ ст.
І рівень

  1.Розділ «Література XX –  XXI ст..» представлений іменами:
   А)М.Булгаков, Г.Ібсен, Г.Лі;  
б) М.Булгаков, Е.Сігал, Шолом-Алейхем; В) Б.Шоу, М.Булгаков, Р.Бредбері; 
г) Шолом-Алейхем, Г.Лі, М.Метерлінк

   2. Рабинович – це
   А) справжнє ім’я Шолом-Алейхема;
 б) псевдонім письменника; В) прізвище матері письменника;      г) прізвище найкращого його друга

3. Найболючішою проблемою з-поміж тих, які можна розв’‎язати, твору Е. В. Сіґала «Історія одного кохання» є проблема:
а) батьків і дітей; б) гордості й упередження;
в) відданості та зради; г) здійснення мрій.
4. Для кого з письменників місто Київ було улюбленим?
   А) для Р.Бредбері; б) для Г.Лі; в) для Шолома-Алейхема; г) для Е.Сігала
5. З чого почалася справа Тев’є - молочника?
   А) узяв кредит у банку; б) з подарунків на знак вдячності; в) отримав спадок; 
г) допомогли багаті родичі
   6. Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XІX – XX ст. розкрита у творі
   А) «Тев’є-молочник»;          б) «451° за Фаренгейтом»;
   В) «Убити пересмішника»;  г) «Історія одного кохання»

ІІ рівень
Дайте відповідь на запитання
   7. Кому належить міркування: «Людина слабкіша за муху і міцніша від заліза»?
   8. Де відбулося примирення Олівера з батьком?
   9. Скільки дочок було у Тев’є?

ІІІ рівень
10. Схарактеризуйте образ Тев’є

ІV рівень
Твір-роздум (обсяг – 1 сторінка) на одну з тем
Ø  «Кохання – це коли ні про що не шкодуєш» (Е.Сігал)
Ø  Що найважливіше в сімейних стосунках?





1 коментар: