Прочитайте п'єсу "Міщанин-шляхтич"
Виконайте завдання:
1. Створити сюжетний ланцюжок "Послідовність подій в п'єсі "Міщанин-шляхтич"
2. https://learningapps.org/display?v=p2ifhk0w518 До 25.03.
Добрий день, восьмикласники. Продовжуємо працювати над комедією Мольєра "Міщанин-шляхтич". Сподіваюсь ви прочитали її?
Опрацюйте усно запитання та завдання підручника після твору. Складіть план характеристики образу Журдена. До 01.04.
Будьте здорові!!!
Добрий день! Продовжуємо працювати дистанційно. Перейдіть за посиланнями та виконайте вправи! Вони допоможуть вам закріпити знання з теми Мольєр "Міщанин-шляхтич". Успіхів!
https://learningapps.org/watch?v=pdvymxxh218
https://learningapps.org/watch?v=pobosqhv518
https://learningapps.org/watch?v=p6nm2zetj18
https://learningapps.org/watch?v=p5cx1p4mk18
https://learningapps.org/watch?v=pdxy3no7k18
15.04.
Добрий день. Тема уроку: Мольєр "Міщанин-шляхтич". Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, Клеонт та ін.). Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм)
Виконайте такі завдання:
1. Перейдіть на основну сторінку та перегляньте експрес-урок "Мольєр".
2. Повторіть терміни із теорії літератури
Гумор – вид комічного, коли серйозне в житті зображується жартівливо, коли про людські вади говориться з добродушною посмішкою.
Іронія – засіб гумору та сатири, заснований на приховано-глузливому, зневажливо-осудливому зображенні людини чи явища.
Сатира – художні твори різних жанрів, у яких різке викриття зображуваного поєднано з його гострими осміюванням.
Сарказм — зла й уїдлива насмішка, вищий ступінь іронії, засіб комічності, в основі якого лежить гострий дошкульний глум, сповнений зневаги.
Перейдіть за посиланням та виконайте вправу:https://learningapps.org/display?v=p5cx1p4mk18
3. Заповніть листок самоконтролю у зошитах (письмово)!
Зішліть виконане завдання мені в приват.
Виконайте до 22.04.
27. 04
Добрий день!
Сьогодні у нас контрольна робота
Виконуємо і надсилаємо мені в приват до 11.00
Контрольна
робота №5
Розділ
«Бароко і класицизм»
Тести (8 балів)
1. Класицизм виник:
А) у Франції; Б) в
Англії; В) в Іспанії; Г) в Італії;
2. Закон трьох єдностей в
драматургії класицизму - це єдність:
А) місця, часу, персонажа; Б)
місця, часу, дії; В) теми, персонажа, сюжету; Г) місця,
часу, сюжету;
3. Сюжет комедії
«Міщанин-шляхтич» ділиться на:
А) 4 дії; Б) 5 дій; В) 6 дій; Г) 7
дій;
4. Журден прагне одружитися з
Доріменою тому, що:
А) кохає її; Б) хоче
привласнити її статки;
В) має намір отримати дворянське
звання; Г) хоче жити в місті;
5. Сином турецького султана в комедії
перевдягається:
А) Дорант; Б) Клеонт; В)
Ков’єль; Г) учитель музики;
6. Укажи значення слова «бароко»:
А) взірцевий, зразковий; Б)
дивний, химерний; В) новаторський, передовий; Г) застарілий,
забутий;
7. Укажи назву театру Мольєра
А) «Глобус»; Б) «Театр
Короля-Сонця»; Б) «Придворний театр»; В) «Блискучий театр»;
8. Укажи представника літератури
бароко:
А) Гомер; Б) Сапфо; В) Лі
Бо; Г) Л. Гонгора;
Дайте відповіді на запитання: (2
бали)
1. У чому ще, крім навчання, намагається бути схожим на дворян пан Журден?
2. Як пані
Журден ставиться до вигадок свого чоловіка?
3. Чому Журден
забороняє своїй дочці одружитися з Клеонтом?
4. Як Клеонт і
Ков’ель розігрують пана Журдена?
Напишіть короткий
твір на одну із тем: (2 бали)
1. У чому я вбачаю
актуальність твору Мольєра «Міщанин-шляхтич»?
2. Герой твору
Мольєра «Міщанин-шляхтич», який мені найбільше сподобався.
3. Над чим мене
змусила замислитися барокова поезія (на прикладі прочитаних творів)?
01.05
Вивчаємо новий розділ Література ХХ-ХХІ ст. У пошуках себе і високого польоту
Тема уроку: "Антуан де Сент -Екзюпері (1900 - 1944). Життєпис письменника. "Маленький принц". Історія написання твору
01.05
Вивчаємо новий розділ Література ХХ-ХХІ ст. У пошуках себе і високого польоту
Тема уроку: "Антуан де Сент -Екзюпері (1900 - 1944). Життєпис письменника. "Маленький принц". Історія написання твору
Завдання:
1. Вивчити біографію А. де Сент-Екзюпері
2. Читати й переказувати казку
4. Вивчити визначення допоможе ОСК "Філософська алегорична казка "Маленький принц";
06.05
Тема уроку: Гуманістичний зміст твору "Маленький принц". Образ головного героя- Маленького принца". Алегоричні образи. Філософський зміст
Завдання:
1. Перейдіть за посиланням, перевірте сої знання https://learningapps.org/3341188
2. Виконайте тест, результати надішліть у приват
Запитання 1
Кому А. де Сент-Екзюпері присвятив твір "Маленький принц"
Запитання 2
Яку тему вводить Сент-Екзюпері у присвяті до твору "Маленький принц"
Запитання 3
Від чийого імені ведеться оповідь у творі
Запитання 4
Де відбувається основна дія твору Сент-Екзюпері "Маленький принц"
Запитання 5
Яка квітка росла на планеті маленького принца
Запитання 6
Яким чином маленький принц покинув рідну планету
Запитання 7
Укажи назву астероїда маленького принца
Запитання 8
"Маленький принц" за жанром - це
Запитання 9
Кому належать слова: "Ці дорослі - дивакуваті люди"
Запитання 10
Хто з героїв твору говорив, що "...Людям уже бракує часу щось узнавати. Вони купують готові речі в торговців"
Запитання 11
Кому належать слова: "Увечері накрийте мене ковпаком. У вас тут надто холодно. Дуже незатишна планета "
Запитання 12
Найголовніше можна побачити лише...
Завдання:
1. Вивчити біографію А. де Сент-Екзюпері
2. Читати й переказувати казку
4. Вивчити визначення допоможе ОСК "Філософська алегорична казка "Маленький принц";
06.05
Тема уроку: Гуманістичний зміст твору "Маленький принц". Образ головного героя- Маленького принца". Алегоричні образи. Філософський зміст
Завдання:
1. Перейдіть за посиланням, перевірте сої знання https://learningapps.org/3341188
2. Виконайте тест, результати надішліть у приват
06.05
Тема уроку: Гуманістичний зміст твору "Маленький принц". Образ головного героя- Маленького принца". Алегоричні образи. Філософський зміст
Завдання:
1. Перейдіть за посиланням, перевірте сої знання https://learningapps.org/3341188
2. Виконайте тест, результати надішліть у приват
Запитання 1

Кому А. де Сент-Екзюпері присвятив твір "Маленький принц"
Запитання 2
Яку тему вводить Сент-Екзюпері у присвяті до твору "Маленький принц"
Запитання 3
Від чийого імені ведеться оповідь у творі
Запитання 4

Де відбувається основна дія твору Сент-Екзюпері "Маленький принц"
Запитання 5

Яка квітка росла на планеті маленького принца
Запитання 6
Яким чином маленький принц покинув рідну планету
Запитання 7

Укажи назву астероїда маленького принца
Запитання 8
"Маленький принц" за жанром - це
Запитання 9
Кому належать слова: "Ці дорослі - дивакуваті люди"
Запитання 10
Хто з героїв твору говорив, що "...Людям уже бракує часу щось узнавати. Вони купують готові речі в торговців"
Запитання 11
Кому належать слова: "Увечері накрийте мене ковпаком. У вас тут надто холодно. Дуже незатишна планета "
Запитання 12
Найголовніше можна побачити лише...
Немає коментарів:
Дописати коментар