7 клас



Діти, ми продовжуємо вивчати творчість О. Генрі. 
Сподіваюсь, ви прочитали новелу "Дари волхвів". Сподобалась? 
Ви отримали опитувальник для новели О. Генрі "Дари волхвів", він допоможе вам перевірити знання змісту твору. 
Зайдіть на головну сторінку блогу та перегляньте експрес-урок "О. Генрі "Дари волхвів".
Прочитайте новелу "Останній листок". Опрацюйте завдання і запитання після твору. До 25.03.

     Добрий день, семикласники,  зайдіть, будь ласка, на головну сторінку, перегляньте експрес-урок "О. Генрі "Останній листок". 

Добрий день! Продовжуємо працювати.
До 08.04. Ознайомтесь із життям і творчістю  Г. Дж. Уеллса та прочитайте новелу "Чарівна крамниця"

Будьте здорові!!!

15.04. 
 Добрий день. Продовжуємо працювати. 
Тема уроку "Г. Уеллс "Чарівна крамниця". "Дива" та їхнє сприйняття персонажами. Оповідач (батько). Особливості дитячого світу. Роль елементів фантастики. (запишіть у зошит)
Виконайте такі завдання:
1. Перейдіть за посиланням та перегляньте відео-матеріал до теми. (завдання виконайте усно)
https://sway.office.com/KigEuEZPDB7wq4mS?ref=Link&loc=play
2. Виконайте тест письмово. У зошит запишіть тільки відповіді
                                         Герберт Уеллс " Чарівна крамниця"
  Тести для перевірки знань змісту оповідання

1. На якій вулиці знаходилась чарівна крамниця?
а) Ріджент-стріт; 
б) Оксфорд-стріт;  
в) Бейкер-стріт.
2. Як звали хлопчика з оповідання "Чарівна крамниця"?
а) Джек;        
б) Джіп;       
в) Джо.
3. Який предмет діставав продавець з кишень, з рота, з капелюха?
а) скляні кульки; 
б) олов"яні солдатики;  
в) ляльки.
4. Для яких дітей чарівна крамниця завжди була зачинена?
а) для жорстоких; 
б) для добрих;   
в) для плаксивих.
5. Як звати хлопчика, перед яким двері крамниці були зачинені?
а) Герберт;   
б) Евелін;   
в) Едвард.
6. Яка вивіска була на дверях крамниці?                                
а) "Справжня чарівна крамниця"; 
б) "Чарівна крамниця";                              
в) "Крамниця"
7. Чию вихованість успадкував Джіп?
а) мамину;  
б) татову;   
в) бабусину.
8. Під що заховав продавець Джіпа,і той зник?
а) відро;  
б) барабан;  
в) подушку
9. Що було під капелюхом в Джіпового батька?
а) голуб;    
б) півень;     
в) курка.
10. Скільки пакунків одержав Джіп, вийшовши з крамниці?
а) 4;        
б) 3;   
в) 5.
11. Що було у тих пакунках?
а) солдатики і кошеня;
б) солдатики і кролик;
в) солдатики і собака.
12. Скільки грошей заплатив батько за  товар з чарівної крамниці?
а) 10 доларів;   
б) нічого;  
в) 20 доларіа;

3. Розділіть сторінку зошита на дві частини: Батько - Син.
Випишіть з твору цитати, які розповідають про поведінку, відчуття батька та сина.
Завдання необхідно виконати до 22.04. Письмові - зішліть мені у приват. Будьте активними! Всі отримають оцінки!!!

24. 04
Тема уроку: Рюноске Акутагава (1892-1927). "Павутинка". Майстер японської новели. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка". Філософський зміст твору. Підтекст
                                 Виконайте завдання:
1. Перейдіть на головну сторінку блогу, перегляньте експрес-урок Р. Акутагава "Павутинка"
2. Прочитайте уважно новелу "Павутинка"
3. Виконайте тест, результати надішліть у приват до наступного уроку
Тест для перевірки знань змісту новели
1.Хто бродив на самоті берегом райського ставка?
а) Муххамед;
б) Будда;
в) Іуда.
2. Як звали найбільшого грішника?
а) Джо;
б) Кандата;
в) Луі.
3. Кого пожалів найбільший грішник і це йому зарахувалося до добрих діл?
а) павучка;
б) муху;
в) жабу.
4. За що вхопився грішник, щоб врятувати собі життя?
а) за соломинку;
б) за павутинку;
в) за шнурок.
5. Назва озера, в якому терпіли муки грішники?
а) Озеро крові;
б) Озеро болю;
в) Озеро розпачу.
6. Які квіти вкривали райське озеро?
а) лілії;
б) лотоси;
в) водокраси.
7. Назва гори, куди гонили грішників?
а) Голкова;
Б) Шпилькова;
в) Булавкова.
8. Назва ріки, в яку входили грішники після смерті?
а) Дзиндзу;
б) Сандзу;
в) Фудзі.
9. Що закричав грішник, коли виліз високо з пекла?
а) врятований;
б) ура;
в) воля.
10. В якому місці розірвалась павутинка?
а) в руках Кандати;
б) посередені;
в) в руках грішників.
11. Чого не мало серце Кандати?
а) співчуття;
б) любові;
в) жалю.
12. Який час дня був у раю, коли Кандата пішов на дно Озера крові?
а) ранок;
б) полудень;
в) вечір.

                                                     08.05
         Розпочинаємо вивчати новий розділ
                           Сучасна література
Тема уроку: Айзек Азімов (1920 - 1992). "Фах". Роздуми про майбутнє людини й людства. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Розуміння сутності культури й освіти. Призначення людини в сучасному світі
                                        Завдання
1. Перегляньте експрес - урок "А. Азімов", перейшовши на головну сторінку блогу
Завдання:
ознайомитись з біографією А.Азімов
прочитати оповідання "Фах" скорочено;
аналізувати оповідання "Фах" допоможе картка "Запитання та відповіді";
зрозуміти, яким бачить майбутнє автор допаможе картка "Світ майбутнього";
охарактеризуйте героїв оповідання, аналізуючи таблицю "Порівняльна характеристика героїв";

1.Перейдіть на головну сторінку і попрацюйте за допомогою відео-презентації "Складання психологічних портретів персонажів


2. Перевірте свої знання, виконавши вправу   https://learningapps.org/watch?v=p738ajqpa16


3. Виконайте тест. Результат надішліть у приват
15.05
Тема уроку: А.Азімов "Фах". Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей
Завдання
1. Опрацюйте Аналіз твору


2.Перевірте знання за допомогою вправ


Готуйтесь до контрольної роботи за розділами "Світова новела" та "Сучасна література"

                          22. 05
            Контрольна робота за темою"Світова новела" та «Сучасна література»
                                                       Початковий рівень
1. Сью та Джонсі познайомилися:
а) у парку;
б) на виставці;
в) у місцевому ресторанчику.
2. Як звали хлопчика з новели"Чарівна крамниця":
а) Джек;
б) Джип;
в) Джім.
3. Яку з новел написав Р.Акутагава:
а) "Дари волхвів";
б) "Павутинка";
в) "Кленові листки".
4. Напередодні якого свята відбуваються події в новелі О. Генрі "Дари волхвів":
а) Масляна;
б) Пасха;
в) Різдво.
5. Джонсі мріяла намалювати:
а) Неаполітанську затоку;
б) гори Тибету;
в) Ніагарський водоспад.
6. Автор повісті "Фах" утверджує думку про те, що люди повинні:
а)вільно мислити й приймати самостійні рішення ;                                                                          б)чітко виконувати накази інших  ;                                                                              в)перетворитися на досконалих роботів  ;                                                                                             г)дбати про власні інтереси і потреби.
                                                       Середній рівень
1. Чому лікаря турбував стан Джонсі?
2. Якими двома речами дуже пишалося подружжя Янг?
3. Що символізує павутинка в новелі Р.Акутагави?
                                                     Достатній рівень
1. Дайте визначення поняття"новела". Схарактеризуйте особливості цього жанру.
2. Схарактеризуйте образ Бермана.
3. Вказати плюси і мінуси освіти з твору А. Азімова «Фах»
                                                         Високий рівень
Напишіть міні-твір на одну із тем:
1. Визначте проблематику новели О.Генрі"Останній листок"
2. Про який шедевр Бермана йде мова у новелі"Останній листок"?
3. Розкрийте тему моральної справедливості у новелі Акутагави "Павутинка".





Немає коментарів:

Дописати коментар